lördag 6 februari 2010

Just pull the trigger....

Jag sätter pistolen mot skallen, känner pulsen pumpar mot metallen. Jag sätter fingret saktar på avtryckarn. Alla minnen flyger förbi som en film, när jag blunda och andas djupt en sista gång.
Jag kan känna alla slag farsan ha slagit, känan smärtan från alla blåmärken och dom phykiska problemen jag ha fått. Jag kan känna smärtan av allt skitsnack som sårad mig därpå, känna hur tårarna faller tungt ner mot golvet.
Jag känner hur djävulen skratta på min axel och tat ner mitt självförtroende helt. Känner smärtan av allt playade och skit man fått.
Allt spelas upp, alla smärtan som flyger genom en, snabbt och smärtsamt. Men filmen stannade upp ett tag när du kom upp i min skalle, den där kyssen till den där underbara låten, den där underbara låten som fick mig att ta min hand på din kind och kyssa dig mjukt. Känner den lilla stunden innan läpparna rörde varann att allt annat runt om försvann, all ångest, alla problem, men en sak kände jag, trygghet.
Efter pussen när ögonen öppnas sakta se jag dig, den där underbara lilla saken som gör mig hel på nåt jävla vänster. Fan va du är bäst!

Om jag fick vvälja en av alla minnen och leva om, då vore de just den sekunden innan vi kysstes, känna alla känslor samlas och våga kyssa dig. Men tyvärr så få jag inte de. Filmen spelas vidare, alla stunder alla bråk, alltskit man gjort kommer upp igen, alla förhör med pappa och polisen. När polisen hämtade pappa, när jag fick ta stryk för att skydda min syskon, och jag ångra inget! Jag känner hur en kall vind gå igenom mig och släcker livsglöden, jag hör låten börja närma sig sitt slut och jag andas ut och trycker av, allt jag se som sista och underbara minnet är ditt vackra ansikte, förlåt<3

Av: Alle-Balle<3

2 kommentarer:

  1. när jag läser denna texten börjar jag tänka på när du kysste mig, var inte beredd på det men jag ville det så jävla mycket. vet inte om du menar mig eller någon annan i texten men du ska veta att jag ångrar allt ont jag gjort mot dig, och ber dig om en ny chans. förlåt, ily..<3

    SvaraRadera
  2. ohgod.. saknar dig som fan!

    SvaraRadera