fredag 8 januari 2010

Snön färgas rött sakta men säkert...

Jag är trött, som fan, jag vill sova, ja..Jag ha viljan men jag kan inte, när jag stänger mina ögon känns
det som att djävulen ska ta över mitt liv igen och fylla mig med ångest och skit igen. NEJ! jag palla inte
det igen.
Så ja, jag sitter här glo ut genom fönstret och lyssna på "Die Toten Hosen - Alles wird Vorübergehen".
Mina tjocka myskläder är på, och "rimblocket" ligger här jämte mig och jag e sugen på kladda ner
lite skit texter i den igen och bara slänga upp dom här och visa er hur jävla trött jag är på mitt
så där kallade liv just nu!

Men fan ska man skriva om när man ha för mycke att tänka på? Jag må fan inte bra, de är ju fan säkert.
Rätt sjukt, jag tänker änåd, hur, varför, när och massa annat i mitt liv.
Likosm vad se folk i mig, ni kommer till mig och be om hjälp, ni pratar med mig, ni lyssna på mina ord,
ja klart jag säger ju att jag finns men varför just jag?
Igår så gick jag genom snön med släpande steg och händerna i fickan höll jag på ramla 79 miljoner gånger
men jag tänkte massa, Jag saknar fan någon.
Men fan jag e rätt lycklig eller va, pappa och jag ha börjat snacka igen klart han ha inte sagt förlåt än men
fan de komemr väl.
Men ok vem fan försöker vi lura när jag säger jag må bra? Alla vet jag gör inte de, jag e fan ett phykiskt lik.

Jag är rätt down ja, jag vet inte avd jag ska skriva om för jag tänker väl på lite för mycke just nu och försöker
att inte blanda mina problem med mina kompisas men de blir lite fail, alla problem påminner mig om mina.
Rätt sjukt.
Men jag kollade på texten där jag skrev om hur de va att vara liten och se upp till oss. Haha, jag började fan smila
Jag digga texten, men saken e jag gilla den för den är sant ju, samhället håller på ta livet av sig..

Fan jag märker jag hoppa jääävligt mycke i mina texter och jag ha funderat många gånger bara slutar skriva här
radera allt och bara ta bort bloggjävlen för ingen läse roch ingen bryr sig för ingen kommentera ju..men äsch..
Hur va de Danne sa, "rätt gött att skriva av sig", han ha ju rätt..Jag tro han läser denna dock då och då den lille
jävlen!

Jag är trött, jag bara skriver ihop nåt skit här som ni märker bara för gör dom glada som säger jag ska uppdetera,
men ni få fan nöjer er med denna texten tills jag är på humör igen för att skriva, förlåt till alla mian vänenr om jag ha
konstig mot er menhumörsvängningar är icke kul:/ förlåt.!<3
Aja, Jag kan säger en sak till, skulle jag gå ut nu i snön, så lär den blir röd efter mina fotsteg, ni skulle se de,
jag lova en sak, glöden är inte stark, de räcker med lite luft, problem, elelr vatten elelr nåt, glöden släcker och
jag försvinner...snön blir mer och mer röd och ciggen jag röker blir kortare och kortare så nu fimpas de ut genom
fönstret och börja skriva av sig, men ni få nöjer er,<3 godnatt..

Jag trodde du menade nåt med allt du sa, men nej.

Hörs och cya, godnatt<3

Alle-balle<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar